Twitter Yopaseopor

#yopaseopor

Movilidad

Pinterest

dilluns, 7 de desembre del 2015

Carta a TMB sobre informació de monuments a les línies de Metro de Barcelona

L'altre dia , com tants d'altres , vaig fer servir el Metro, em baixava a Urquinaona per anar cap al Palau de la Música.
El Palau és un d'aquells monuments de la ciutat que està un xic amagat i que no tot el turisteig se'l coneix, cosa que evidentment no afecta ni a la seva qualitat com a edifici cultural  ni com a mereixedora de ser atracció turística de primeríssim ordre, tot i estar amagat (i que per molts anys així sigui, no vull enderrocaments ni enriquiments il·lícits ni altres casos Millet-Montull).Tornant a TMB, se'm va encendre la bombeta: l'estació de Metro hauria de canviar de nom: d'Urquinaona, passar-se a dir Palau, com hi ha la de Liceu. Però automàticament vaig descartar la idea, no veig viable que es canviï el nom d'una estació tan cèntrica i utilitzada, pels problemes que això podria provocar.
Llavors, ràpidament el meu cap se'm va anar a París, al seu suburbà. I vaig recordar una tarda de turisteig en metro, i la gran ajuda que em va suposar que als mapes de línia de dins dels trens .N'he trobat un parell o tres:



hi són visibles els noms dels monuments, tant com les correspondències dels altres mitjans de transport i línies.

I jo em pregunto , algú que va per la línia 1 de Metro de Barcelona, gestionat per TMB sap que Urquinaona és l'estació on t'has de baixar si vols gaudir del Palau de la Música Catalana?

Moltes gràcies per la seva atenció
Salut i monuments
yopaseopor

PD: Per si no ha quedat clar el suggeriment sisplau canviïn els seus panells d'informació de dins dels trens afegint la informació de a quina parada queda cada monument. Gràcies.
PD 2 : A causa del límit de caràcters he hagut de deixar el suggeriment amb els enllaços i prou, he hagut de fer aquest article al blog.Gràcies per llegir-se'l

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada